UA / RU
Підтримати ZN.ua

Онлайн-торгівля в Україні: найбільше зросли продажі продуктів та алкоголю – дослідження

Хоча середній чек в доларовому еквіваленті просів на 10%.

Продукти харчування та алкоголю у 2023 році найшвидше приростали у порівнянні з іншими товарами сегменту онлайн-торгівлі, та продемонстрували зростання в доларовому та гривневому еквіваленті на 65% та 85% відповідно в порівнянні з 2021 роком. Пр це свідчать результати дослідження ринку агентства Promodo, передає Інтерфакс-Україна.

"Категорія розігналася. Прогнозуємо, що у 2024 році кількість гравців у цій ніші зростатиме. Відповідно, зростатиме й вартість кліку, яка торік була меншою на 56% показників 2021 року", – пояснила керівниця відділу досліджень та стратегії Promodo Юлія Яценко.

Згідно з результатами дослідження, середній чек в доларовому еквіваленті порівняно з 2021 роком просів на 10%.

"Це показує, що покупці, які прийшли або перейшли в онлайн, вибирають дешевший кошик або замовляють часто й на невеликий чек", – зазначили аналітики й нагадали, що нішеві рітейлери почали активно переходити в онлайн у 2022 році та демонстрували поступове зростання.

У дослідженні також зазначається, що у 2022 році ринок онлайн-торгівлі перебудовувався та адаптувався після падіння, а у 2023 році – відігравав свої позиції, які мав до повномасштабного вторгнення Росії. 

Повідомлялось, що цієї весни можуть подорожчати деякі продукти, але великого цінового стрибка не очікується.