UA / RU
Підтримати ZN.ua

"Нова пошта" почала приймати незапаковані посилки через поштомати

Допомога запакувати посилку обійдеться в 15 грн, незалежно від її розміру. У цю вартість входить коробка або пакет, а також всі додаткові матеріали.

"Нова пошта" оголосила про нову послугу - відправки незапакованих посилок через поштомати. Про це повідомляється на сайті поштового оператора.

«Тепер поштомат – це майже повноцінне відділення у вас у під’їзді, на заправці або біля магазину: забирайте, відправляйте і не турбуйтесь про пакування», — розповідає менеджер бізнес-продукту Богдан Шестопал.

За його словами, поштовхом для розробки послуги стали побажання клієнтів, яким було незручно самостійно пакувати посилку вдома, щоб відправити через поштомат.

Допомога "Нової пошти" запакувати посилку обійдеться в 15 грн, незалежно від її розміру. У цю вартість входить коробка або пакет, а також всі додаткові матеріали, як-от пухирчата плівка, стрейч або папір, які необхідні для крихких відправлень. А пакування документів взагалі безплатне.

Читайте також: Нова пошта відчутно підвищує тарифи з 1 січня

Послуга доступна при створенні електронної накладної у мобільному додатку "Нової пошти" для поштоматів по всій країні.

Щоб замовити послугу пакування для відправлень з поштомату, необхідно:

Після того, як клієнт підтвердив завантаження посилки у поштомат, диспетчер автоматично отримує повідомлення про надходження нової посилки й направляє заявку кур’єру для забору відправлення.

Читайте також: "Нова пошта" відкриває відділення ще в одній країні ЄС

Кур'єр через спеціальний мобільний додаток для кур’єрів "Нової пошти" бачить, у яких комірках є незапаковані відправлення. Він підходить до поштомату зі спеціальною сумкою, у якій є необхідний набір для пакування: коробки різного розміру, пакети, наповнювач тощо. Кур’єр запаковує відправлення на місці, роздруковує та клеїть маркування, не відходячи від поштомату, щоб унеможливити загублення посилок. Далі він відвозить її до сортувального депо, де відбувається сортування та подальший рух посилки.

Якщо протягом доби після створення електронної накладної клієнт не покладе посилку в поштомат – система автоматично анулює цю накладну.

Нагадаємо, що сьогодні в Україні працюють 13 825 поштоматів Нової пошти, які встановлено на вулицях, у під'їздах, магазинах, на заправках, ТРЦ тощо. Це найбільша мережа поштоматів в Україні.