UA / RU
Підтримати ZN.ua

НКРЕКП роз'яснило, як правильно подавати скаргу у разі несправедливих відключень світла

Значна кількість цих скарг оформлені неправильно, а тому не можуть бути розглянуті.

В Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП), надходить величезна кількість скарг про несправедливі графіки відключень світла, проте значна кількість цих скарг оформлені неправильно, тому не можуть бути розглянуті. Про те, як правильно подати скаргу, розповідається на сайті НКРЕКП.

Для того, щоб звернення споживача було розглянуто Комісією, у ньому обов’язково має бути:

Читайте також: Обленерго нерівномірно позбавляють українців світла: НКРЕКП попередила про соціальну напругу

Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). У такому зверненні також має бути:

"Оформлені з дотриманням цих вимог звернення споживачів стануть основою для роботи НКРЕКП з операторами систем розподілу, за результатами якої будуть застосовуватись відповідні заходи регуляторного впливу", - наголосили в НКРЕКП.

Нагадаємо, раніше НКРЕКП та правоохоронними органами були проведені позапланові перевірки обленерго в кожній області, які  виявили порушення графіків відключень світла в роботі низки компаній. 

За інформацією Держенергонагляду, найбільше порушень виявили у роботі:

Найменше порушень зафіксували в АТ "Прикарпаттяобленерго",  "Харківобленерго" і ПрАТ "Кіровоградобленерго".

При цьому, лише після проведених перевірок в енергопостачальній компанії Yasno (група ДТЕК) повідомили, що змогли перерозподілити потоки та покращити ситуацію з постачанням світла в Києві, навіть не в окремих будинках, а в кількох районах.