Після Холодної війни Німеччина стала одним з найголовніших економічних партнерів Росії. А більше 6 тисяч німецьких компаній вкладали гроші в розвиток бізнесу на російському ринку. Однак тепер, коли Росія переживає серйозні економічні проблеми і підтримує війну на Сході України, німецький бізнес відвертається від неї.
Про це сьогодні пише New York Times, нагадуючи, що саме росіяни впродовж років були найбільшими покупцями німецьких автомобілів. Але нещодавно автоконцерн Opel звільнив усіх працівників свого заводу у Санкт-Петербурзі.
Volkswagen закрив завод в Калузі через падіння попиту на російському ринку. В цей же час, хімічний гігант Німеччини BASF скасував свою угоду з "Газпромом" на постачання газу. А фармацевтична компанія Fresenius заморозила спільні проекти з російськими партнерами.
Видання пише, що наразі третина німецьких компаній відмовилися від інвестиційних проектів у Росії. А кілька фірм зовсім пішли з російського ринку.
"Не лише бізнес заморозив свою активність в Росії. Численні форуми про економічну співпрацю і політичні зустрічі були відкладені до кращих часів. Німецькі політики намагаються підтримувати дипломатичний діалог з Москвою, щоб вирішити кризу в Україні, однак довіра до Кремля зникає", - йдеться в статті.
При цьому видання пише, що Росія дуже сильно залежить від німецького імпорту. В цей же час Берлін не відчуває таких тяжких наслідків від зупинки співпраці з Москвою. Раніше стало відомо, що американська компанія General Motors припинила постачати автомобілі в Росію. При цьому американський виробник автомобілів запевнив, що замовлені раніше машини марок Opel, Chavrolet і Cadillac будуть доставлені за тією ціною, яка була домовлена раніше. Курс рубля змусив компанії Данії піти з Росії. Зокрема, з Росії на час економічної кризи йдуть компанії, які працюють у сфері сільського господарства і харчової промисловості.