Журнал "Кореспондент" назвав найдорожчі бренди України. Рейтинг із 50 брендів опубліковано в №7 (823) за 11 квітня 2019 року, повідомляє "Інтерфакс-Україна".
П'ятірка лідерів, порівняно з торішнім аналогічним рейтингом, не змінилася: "Київстар" (5,2 млн), "Моршинська" (8,2 млн), "Фокстрот" (6,9 млн), "Дарниця" (2, 2 млн) і "Розетка" (8,7 млн), повідомляє видання.
Серед учасників першої двадцятки рейтингу - "Нова Пошта", "ПриватБанк", Ощадбанк, "Цитрус", "Епіцентр", Roshen, OLX та МАУ.
Коментуючи результати дослідження, редакція журналу зазначає про сукупне зростання вартості брендів: якщо у 2018 році всі 33 бренди, включені в рейтинг, оцінювалися в ,8 млрд, то цього року перші 33 бренди із 50 коштують майже ,3 млрд.
Як і минулого року, в рейтингу домінують виробники їжі і напоїв, а також рітейл. Водночас редакція зауважує прогрес у деяких інших галузях української економіки.
"Українська фармацевтика останніми роками зробила колосальний ривок як щодо виробництва, розробки та експорту, так і щодо просування своїх брендів. "Дарниця", наприклад, уже другий рік поспіль посідає впевнене четверте місце в нашому рейтингу", - пишуть автори рейтингу в супровідному тексті.
Під час розрахунку вартості брендів редакція видання враховувала ключові макроекономічні показники України (ВВП, інфляція), фінансові показники компаній-власників брендів, а також їхню рекламну активність. Редакція журналу не включала в рейтинг транснаціональні бренди, створені за межами України. До списку не потрапили учасники страхового та фондового ринку, а також компанії, які безпосередньо не працюють з роздрібними покупцями.
Український суспільно-політичний журнал "Кореспондент" видається з 2002 року, входить до "Українського Медіа Холдингу".