Американський 3 посів перше місце у рейтингу 500 найдорожчих світових брендів за версією консалтингової компанії Brand Finance (BF) - його вартість оцінюється у 87,3 мільярда доларів, повідомляється у прес-релізі BF.
На другому місці знаходиться південнокорейський 3 з 52,13 мільярда доларів.
Лідером серед японських корпорацій виявилася 3 з 25,97 мільярда доларів. Компанія опинилася на 15-му місці, як і в торішній версії рейтингу. Найдорожчими німецькими брендами виявилися автомобільні: Volkswagen піднявся до 17-го рядка з 35-го і коштує 23,66 мільярда доларів. BMW та Mercedes-Benz коштують 23,23 і 20,3 мільярда доларів відповідно.
У список перших 50 компаній увійшли всього три британські - Vodafone, HSBC і Tesco, дві китайські (ICBC і China Construction Bank), стільки ж французьких (BNP Paribas і GDF Suez), і по одній з Нідерландів та Швейцарії (Shell і Nestle).
Найвищу позицію з російських компаній посів Сбербанк - він єдиний увійшов у першу сотню й піднявся на 63-тю сходинку з 78-ї торік. Бренд коштує 14,16 мільярда доларів. Найближче розмістився 3 (8,3 мільярда доларів, 122-ге місце). Далі з великим відривом, ЛУКОЙЛ (218-ма позиція), "Вимпелком" (торгова марка "Білайн") (232), "Роснафта" (256), "Магніт" (346), МТС (361) і "Мегафон" (433 рядок, 2,84 мільярда доларів).
Українські компанії до рейтингу не потрапили. !zn
Читайте також:
Forbes опублікував новий глобальний рейтинг мільярдерів: у список потрапили десять українців
Азія вийшла в лідери за кількістю мільярдерів