1,3 млн клієнтів були приєднані до "Нафтогазу" заднім числом, що спричинило багато проблем. Про це повідомила пресслужба компанії.
"Цього тижня клієнтами Газопостачальна компанія "Нафтогаз України" стали ще 1,3 млн клієнтів. І хоч перевели нам нових споживачів заднім числом, що спричинило багато процедурних проблем, ми раді обслуговувати всіх наших клієнтів", - йдеться в повідомленні.
У "Нафтогазі" не пояснили, яким чином виникла ця ситуація. Проте визнали, що це спричинило лавину дзвінків до контакт-центру.
"З кожним днем кількість запитів до нашого контакт-центру зростає. Так, за останні 3 дні колеги обробили понад 96 тисяч дзвінків", - зазначили в компанії.
Нагадаємо, раніше виникла ситуація, коли близько 9 млн споживачів з різних причин перевели до "Нафтогазу", у зв'язку з чим виникло дві проблеми. Перша - компанія не встигла вчасно розіслати платіжки новим клієнтам.
Друга проблема - частина клієнтів встигла заплатити попереднім газопостачальникам.
У переплаті "Нафтогаз" звинуватив попередніх газопостачальників, і назвав це "оборудками" і "невідповідальним ставленням до клієнтів".
У Департаменті маркетингу та роботи з клієнтами ГК "Нафтогаз України" наполягали, що споживачі постачальників бренду "Твій Газзбут" та "Одесагаз-Постачання" вже з 1 травня були переведені на постачальника "останньої надії" (ПОН).
Водночас в "Твоєму Газзбуті" це категорично заперечували, наполягаючи на тому, що вони дізналися про те, що в них забрали клієнтів, лише 8 червня. Про це, зокрема, газопостачальник відповів на запит ZN.UA.
Крім того, згодом у "Нафтогазі" заявили, що клієнтів не переводили на ПОН, а приєднали одразу на умовах тарифу "Фіксований".