UA / RU
Підтримати ZN.ua

На Київщині запрацювала телефонна лінія 112

Це альтернатива гарячим лініям: 101; 102; 103; 104.

Починаючи з 27 вересня на Київщині повноцінно запрацювала служба 112, яка була створена як альтернатива всім іншим гарячим лініям. Про це повідомив міністр внутрішніх справ Ігор Клименко.

За його словами, 112 є «єдиним вікном» для звернення громадян, які опинилися у надзвичайній ситуації. Це альтернатива таким гарячим лініям: 101; 102; 103; 104.

«Впровадження єдиного номера виклику екстрених служб розпочалося з Києва. Майже за три місяці роботи надійшло понад 167 тисяч викликів. Найчастіше дзвінки надсилалися до Національної поліції України», — додав Клименко.

Зокрема, на лінію можуть звернутися громадяни із порушенням слуху чи мовлення. Перекладачі жестової мови служби 112 опрацювали понад 2 тисячі таких звернень з 1 липня 2023 року.

"Не зменшуємо темпи і продовжуємо працювати над тим, щоб служба 112 якнайшвидше функціонувала по всій території України", - додав Клименко.

Читайте також: Запрацювала гаряча лінія для військових, які отримали поранення

На початку вересня 2022 р. Верховна Рада ухвалила закон про систему екстреної допомоги населенню за єдиним номером 112. Очікувалося, що систему запустять до кінця 2022 року у пілотному форматі у Києві та Київській області. Однак у столиці її було запроваджено вже у липні поточного року.