Будівництво аеродрому у Дніпрі друзями президента коштуватиме на 1,7 млрд грн, або на 30%, дорожче, ніж обіцяли переможці справжніх конкурентних торгів. Це і є процент «Великого крадівництва» поганих бояр Зеленського у «Великому будівництві» хорошого царя Зеленського. Про це у своєму матеріалі для ZN.UA пише Юрій Ніколов, журналіст та засновник проекту “Наші гроші” - "Війна за гроші «Великого будівництва». Другий фронт".
Тендер у системі Мінінфраструктури на будівництво аеродрому в Дніпрі, який за 5,64 млрд грн виграло ТОВ «Онур». Багато хто розцінив його як грошовий реверанс особисто до Володимира Зеленського. Бо пів року тому цей контракт отримала геть інша компанія — «Альтіс». Вона виграла його за 3,95 млрд грн, ще коли міністром інфраструктури був Владислав Криклій, і на аеродромний тендер допустили вісім дійсно потужних будівельних компаній. Але... спочатку місцева влада саботували земельні рішення, а потім лояльний до офісу президента Антимонопольний комітет України на два місяці зупинив будь-які виплати підряднику. Тож «Альтіс», вклавши у підготовчі роботи власні 100 млн грн, не отримав жодної копійки від замовника. А коли О.Кубраков пересів з крісла очільника Укравтодору у міністерське, з підрядником узагалі розірвали контракт за невиконання угоди (докладніше про цю зарубу у статті «Скільки маржі закопають у аеродром «Дніпра»).
Після розриву контракту, в якому «Альтіс» мінімізував маржу фактично до нуля, оголосили новий тендер зі старою очікуваною сумою 5,7 млрд грн. Саме з цієї цифри «Альтіс» пів року тому спустився на торгах до 3,95 млрд (і навіть з такою знижкою вони точно не планували працювати у збиток).
Підряд із цинічною знижкою в 1% забрало ТОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл» без будь-якого опору з боку іншого учасника — ТОВ «Ростдорстрой» (так, цього разу на торги більше ніхто не прийшов).
З іншими мареріалами Юрія Ніколова можна ознайомитися за посиланням.