Монголія вперше за 20 років купить 35 локомотивів у "Луганськтепловозу"
Холдингова компанія «Луганськтепловоз» отримала одне із найбільших замовлень за роки незалежності України - підприємство здійснить поставки 35 локомотивів у Монголію. Вартість контракту сторони не розголошують. Про це у середу, 3 листопада, пише газета "Дело".
Холдингова компанія «Луганськтепловоз» отримала одне із найбільших замовлень за роки незалежності України - підприємство здійснить поставки 35 локомотивів у Монголію. Вартість контракту сторони не розголошують. Про це у середу, 3 листопада, пише газета "Дело".Інформацію про те, що «Луганськтепловоз» побудує для Монголії локомотиви 2ТЕ116УМ (вантажний магістральний тепловоз, що пристосований до роботи в умовах підвищеної запиленості, на фото), підтвердив голова правління підприємства Віктор Бикадоров.
«Ми два роки вели переговори. Спеціально для Монголії з урахуванням кліматичних особливостей країни розробили локомотив і передали його монгольській стороні на випробування. Машина отримала схвалення, і переговори в кінці кінців закінчилися успішно», - пояснив Бикадоров.
«Ми постачали машини для монгольських залізниць ще за радянських часів. Тоді для Монголії було зроблено близько 150 машин. Сьогодні ж ми відновлюємо співпрацю», - він.
Замовником луганських машин є Улан-Баторська залізниця (УБЖД). Перевізник - монгольська компанія, яка належить уряду Монголії та Російським залізницям (РЖД). На кожну зі сторін припадає по 50% акцій УБЖД.
Контракт буде виконуватися в рамках угоди, досягнутої між власником «Луганськтепловозу» - російським «Трансмашхолдингом» - і монгольською компанією. Локомотиви будуть купуватися за позикові кошти. Кредитором виступає російський банк ВТБ.
На «Луганськтепловозі» запевняють, що всі 35 локомотивів будуть направлені до Монголії до середини 2011 року. Експерти вважають, що це цілком реальний термін.
Якщо розрахунки «Луганськтепловозу» вірні і Монгольські залізниці всі необхідні їм у 2010 році 15 локомотивів закуплять у луганчан, то це дозволить підприємству на 75% збільшити сьогоднішній портфель замовлень. А дохід компанії з урахуванням можливого контракту, навіть за найбільш скромних підрахунків, складе 375 млн. грн.
Експерти також впевнені, що виконанню замовлення не завадять і судові розгляди навколо підприємства.
Нагадаємо, що 22 жовтня Господарський суд Києва на вимогу ФДМ розірвав договір купівлі-продажу «Луганськтепловозу» «Трансмашхолдингу». Однак, за інформацією «Дела», рішення суду було оскаржено відповідачем.
За оцінками Центру політичного і економічного аналізу, 35 локомотивів можуть обійтися Монголії майже у 840 млн грн. «Один 2ТЕ116УМ сьогодні коштує близько 24 млн грн», - пояснюють свої підрахунки у центрі.
Тільки на монгольському замовленні «Луганськтепловоз» зможе заробити майже удвічі більше, ніж за весь 2009 рік.
Нагадаємо, торік луганське підприємство реалізувало 21 локомотив. Із них 19 - для Російських залізниць (РЖД), два - для «Укрзалізниці». У грошовому вираженні річний випуск продукції був оцінений у 429,7 млн. грн.