UA / RU
Підтримати ZN.ua

Модернізувати Ан-158 Україні допоможуть турки

У рамках ювілейного авіасалону Ле Бурже-2013 у Франції українська і турецька сторони провели переговори про поліпшення характеристик літака Ан-158.

Українське ДП "Антонов" і турецька Turkish Aerospace Industries (TAI) домовляються про розробку літака на базі Ан-158.

Про це повідомив президент-генеральний конструктор українського авіабудівного гіганта Дмитро Ківа в рамках проведення салону Ле Бурже-2013, на якому "Антонов" презентував сучасні динамічні програми регіональних пасажирських літаків Ан-148, Ан-158 і Ан-178, і покращений середній транспортний літак Ан-70 спільного україно-російського виробництва.

"Йдуть переговори про спільну розробку і виробництво літаків, в тому числі і для Туреччини, на базі Ан-158. Але це буде модернізований літак, з поліпшеними характеристиками", - сказав він.

Прем'єр-міністр Микола Азаров, який перебуває з робочим візитом у Франції і відвідав салон, заявив, що "Ан-70 за своїми якостями перевершує А 400 (конкурент Ан-70, Airbus 400М)". Ківа також зазначив, що Airbus поступається Ан-70 вантажності та дальності польоту. Крім того, український літак може використовувати менші аеродроми і коштує в два рази дешевше.

В рамках роботи салону Азаров вже провів короткі переговори з представниками Turkish Aerospace Industries, обговоривши перспективи можливої співпраці. Також прем'єр поспілкувався з представниками російської Об'єднаної авіабудівної корпорації.

Як повідомлялося раніше, Ківа заявив, що будівництво літаків своїми силами є неможливим ні в одній країні світу, включаючи Україну.

Серійна збірка Ан-158 почалася в 2011 році в Києві. Літаки сімейства Ан-148/158 оснащені двигуном Д-436-148 розробки ДП "Івченко-Прогрес"- випускається ВАТ "Мотор-Січ" (обидва-Запоріжжя), що відповідає сучасним і перспективним нормам по шуму та емісії.

За оцінками російської "ІФК", що просуває літаки на ринок, потреба ринку в літаках сімейства Ан-148/158/168 до 2025 року оцінюється в не менш 400 машин. За даними ДП "Антонов", портфель замовлень на Ан-148 та Ан-158 до 2025 року оцінюється в понад півтори сотні машин. !zn

Читайте також:

Україна створить двигун нового покоління для літаків Ан-148

Україні довелося призупинити випробування Ан-70 через саботаж російської сторони

Україна продовжить виробництво Ан-70 без участі Росії

Держава витратить на аеропорти 13,5 млрд грн, а потім приватизує