Міноборони РФ візьме участь у відновленні програми виробництва двигунів для знаменитих транспортних літаків Ан-124 "Руслан", заявив голова ради директорів українського АТ "Мотор Січ" В'ячеслав Богуслаєв.
"Зараз до програми підключається Міноборони Росії. Не знаю, добре або погано, але це відомство буде п'ятим учасником програми", - сказав він.
За його словами, до програми модернізації двигуна для Ан-124-100 раніше вже приєдналися авіакомпанії "Волга-Дніпро" і "Політ", АТ "Мотор Січ" і КБ "Антонов".
"Ми скинулися по 15 мільйонів доларів і робимо новий двигун для того, щоб "Руслан" літав далі. Для цього ми піднімемо потужність двигунів з 24 до 27 тонн тяги, а відстань польоту зможемо збільшити з 6,5 до 9-11 тисяч кілометрів" , - сказав Богуслаєв.
Крім того, за його словами, запорізьке авіаційне підприємства "Івченко - Прогрес" планує взяти участь у програмі розробки двигуна для літака Ан-124-300.
"Потрібен двигун злітною масою 28-32 тонни, і (ми) пропонуємо Росії спільно почати проект з даного мотору. Технічна пропозиція в нас готова", - заявив генконструктор "Івченко - Прогрес" Ігор Кравченко.
Ан-124-100 ("Руслан") - найбільший в світі серійний важкий транспортний літак вантажопідйомністю 130 тонн. Здатний виконувати завдання, пов'язані не тільки з транспортними перевезеннями, а й з участю в ряді космічних програм в якості стартової платформи для запуску ракет-носіїв. Серійно випускався на заводі "Авіастар-СП" (Ульяновськ) і заводі "Авіант" (Київ). !zn
Читайте також:
Україна може отримати від РФ техзавдання на модернізацію двигуна Як-130
Панама закупить на $420 млн 15 українсько-російських Ан-148 і Ан-158
«Авіалінії Антонова» і російська компанія виграли тендер НАТО
Росія підготує пропозиції Україні для спільного виробництва Ан-70