Співпраця між Deutsche Bahn та "Укрзалізницею" може базуватися на інвестуванні німецької компанії в українську. Про це повідомив міністр інфраструктури Владислав Криклій в інтерв'ю виданню "Ліга.Бізнес"
"Якщо Deutsche Bahn чи хто-небудь інший, на етапі переходу в управління, каже нам: я хочу заробляти, але якщо зроблю гірше, я солідарний з вами і несу відповідальність за збитки, ризики, ділю з вами цей тягар. Тоді це цікаво", - прокоментував Криклій.
Міністр зазначає, що у цій справі треба бути свідомим щодо того, яких показників можна буде досягти за умови можливої передачі компанії в управління. Він вважає, що це буде можливо лише у випадку, коли обидві сторони будуть відповідальними.
"Нема більшої та кращої відповідальності, ніж участь грошима", - додав міністр.
Криклій пояснив, що можливі інвестиції від Deutsche Bahn можуть піти на оновлення рухомого складу "Укрзалізниці". До того ж, це було б гарантією довгострокових планів німецької сторони.
Раніше повідомлялося, що Україна буде співпрацювати з найбільшим залізничним оператором Німеччини - Deutsche Bahn. Відповідний "Меморандум про взаєморозуміння" 22 січня в Давосі підписало Міністерство інфраструктури. При цьому прем'єр запевнив, що співпраця не передбачає продажу або оренду такого стратегічно важливого державного об'єкта, як "Укрзалізниця".
До цього Кабмін затвердив нову стратегію "Укрзалізниці" на 2019-2023 рр. Так, згідно з новим баченням, буде проведена реорганізація підприємства, мета якої - підготувати "Укрзалізницю" до відкриття ринку залізничних перевезень для приватних перевізників, передбачається оптимізація процесів і витрат, а також перехід на ринкове формування тарифів для перевезення вантажів. Докладніше читайте в статті "Нова стратегія УЗ".