UA / RU
Підтримати ZN.ua

Львівська зовнішня реклама дає місту все більше прибутків

У Львові надходження від розміщення зовнішньої реклами щороку зростають. Як повідомили в прес-службі Львівської міської ради, в 2010 році від розміщення зовнішньої реклами місто отримало 13 мільйонів гривень. Сума надходжень у 2010 році на 5% (663 тисячі гривень) більше, ніж за попередній рік і на 25% (2,6 мільйона гривень) більше, ніж у 2008 році.

У Львові надходження від розміщення зовнішньої реклами щороку зростають. Як повідомили в прес-службі Львівської міської ради, в 2010 році від розміщення зовнішньої реклами місто отримало 13 мільйонів гривень. Сума надходжень у 2010 році на 5% (663 тисячі гривень) більша, ніж за попередній рік, і на 25% (2,6 мільйона гривень) більша, ніж у 2008 році.

Як зазначила директор львівського комунального підприємства «Адміністративно-технічне управління» Інна Свистун, щорічне збільшення надходжень від розміщення зовнішньої реклами у Львові вже є тенденцією.

«Не зважаючи на складну економічну ситуацію й безпрецедентно велику кількість скасованих на початку 2010 року дозволів на розміщення великоформатних рекламних засобів, нам вдалося добитися стабільного зростання цих надходжень. Якщо вдаватись до конкретики, то доходи міського бюджету від розміщення зовнішньої реклами з розрахунку на одного мешканця Львова становлять 17 гривень, а це майже вдвічі більше, ніж у столиці, де цей показник становить майже 9 гривень», - зазначила Свистун.

Кошти, які надходять до міської скарбниці, становить плата за місця розміщення реклами й штрафні санкції.

За матеріалами УНИАН