Вантажний оператор "Литовських залізниць" (Lietuvos gelezinkeliai, LTG) вважає, що ідея повної відмови від перевезення вантажів із Білорусі та Росії є доцільною. Причина – санкціійні ризика та небажання отримувати «криваві» гроші. Однак є умова для такого кардинального кроку. Про це заявив генеральний директор компанії Егідіюс Лазаускас, передає Інтерфакс-Україна.
"Ми підтримуємо цей курс. Ми не хочемо працювати з ризиковими клієнтами і не хочемо отримувати гроші за будь-яку ціну. Ми дуже чітко усвідомлюємо всі ризики, і це наш головний пріоритет – піти якнайдалі від цих ринків", – сказав він.
Одна є умова, за якої перевізник може відмовитися від таких вантажів – це можливе лише у випадку, якщо LTG не зможе контролювати підсанкційні товари, що ввозяться до Литви.
"Такий сценарій можливий, якщо будуть створені відповідні умови, якщо ці цифри (ввезення підсанкційних товарів – ред.) наростатимуть, збільшуватимуться. Якби ми побачили, що фізично не можемо "наздогнати" їх за допомогою наших систем (контролю – ред.), природно, було б простіше повністю "запрудити цю річку", – сказав Лазаускас.
"Наразі у нас достатньо коштів, компетенції та інструментів для того, щоб ніхто не намагався перевозити ці вантажі", – додав він.
Нагадаємо, на минулому тижні Білорусь перекинула військову техніку до кордону з Литвою.