UA / RU
Підтримати ZN.ua

Корпорація "Еталон" підвела підсумки року

Підприємства корпорації потребують державної підтримки.

За підсумками року, що минає, автомобільні заводи корпорації "Еталон" реалізували понад 240 одиниць автотранспортних засобів під торговою маркою "Еталон", у тому числі шість тролейбусів.

Крім того, ТОВ "Чернігівський автозавод", який входить в корпорацію "Еталон", в кооперації з ПрАТ "Бориспільський автозавод" виготовили 210 автотранспортних засобів. Розроблена конструкторська документація і виготовлений перший зразок міського автобуса з низьким рівнем підлоги А12221 "Астра", оснащеного двигуном IVECO екологічного класу ЄВРО-6. Зараз він проходить сертифікаційні випробування в ЄС.

Завершена також розробка конструкторської документації на модифікацію серійного тролейбуса Т12131. Родзинка цієї машини в тому, що вона здатна в автономному режимі долати відстань в 1 кілометр з повним завантаженням і на швидкості до 10 кілометрів на годину, що дуже актуально для великих міст. Готова і конструкторська документація на электробус з динамічною підзарядкою. Це, власне, тролейбус з автономним ходом до 20 кілометрів. В даний час ведеться монтаж першого зразку, а у першому півріччі 2020 року його творці планують вийти на отримання сертифіката.

Також конструктори підготували документацію на несучу систему (каркас кузова) і зовнішнє облицювання трамвая TR3100. Нові кузова будуть встановлюватися на ходові візки трамваїв, які відслужили свій термін, що дозволить знизити вартість такого трамвая вдвічі порівняно з повністю новим при тих же експлуатаційних характеристиках.

На ринку вантажівок корпорацією в 2019 році представлені два автомобіля повною масою 12 і 7,2 тонни з навісним обладнанням борт, борт-тент і фургон. На автомобілях використана агрегатна база Ashok Leyland Євро-5. Виробляє ці автомобілі ТОВ "БАЗАТЕХСЕРВИС" - динамічно розвивається підприємство. Будучи офіційним дилером компанії Ashok Leyland, суспільство створило на своїй території сучасний склад запасних частин та реалізує оригінальні запчастини Ashok Leyland, TATA, FAW.

Це лише основна частина того, що було досягнуто за рік. Чимало, але могло бути значно більше, якби держава не хотіла закуповувати автобуси за кордоном, а купувала б у вітчизняних виробників.

"Однак, для нас найбільша проблема навіть не в цьому, - говорить президент корпорації "Еталон" Володимир Бутко, - а у відтоку кадрів. Якщо держава не вживе екстрених заходів, скоро не буде кому працювати на вітчизняних підприємствах, створювати додану вартість. Ми планомірно підвищуємо заробітну плату своїм робітником, прагнемо стимулювати їх різними пільгами, щоб хоч якось утримати. Але без державної підтримки нам не впоратися і це повинні, нарешті, почути у високих кабінетах".

Нагадаємо, що корпорація "Еталон", до складу якої входить 21 підприємство, створена для представлення інтересів своїх членів та координації їх діяльності на ринку. Основні її напрямки – виробництво автотранспортних засобів, машинобудування, складська логістика.