UA / RU
Підтримати ZN.ua

Колесников: Податку на рекламу бути не повинно

Податок на рекламу є недоцільним, оскільки приносить мало прибули до бюджету і складний в адмініструванні, заявив в інтерв'ю «Дзеркалу тижня» віце-прем'єр-міністр з питань Євро-2012 Борис Колесников.

Податок на рекламу є недоцільним, оскільки приносить мало прибули до бюджету і складний в адмініструванні, заявив в інтерв'ю «Дзеркалу тижня» віце-прем'єр-міністр з питань Євро-2012 Борис Колесников.

«Я зустрічався, наприклад, з рекламістами. Думаю, що податку на рекламу бути не повинно: доходи для бюджету копійчані, а складність адміністрування для бізнесу величезна. Замість креатива вони думають про адміністрування. Це неправильно. Повинен бути загальний принцип сплати податків», - упевнений віце-прем'єр.

Він також розповів про плани щодо врегулювання діяльності аудиторів, консультантів і адвокатів.

«Що стосується аудиторів, консультантів, тих, хто надає правові послуги, то запропоновано два варіанти. Ніякого єдиного податку, природно, бути не може. У рамки малого бізнесу такі структури теж не укладуться. А ось для адвокатів, що працюють з фізособами, це цілком припустимо», - підкреслив Колесников.

Водночас він підкреслив, що ймовірний і інший варіант врегулювання оподаткування в даних сферах.

«Друга модель: аудитори, консультанти, ті, хто надає правові послуги, платять тільки 19% податку на прибуток. І не є платниками ПДВ», - розповів Колесников.

Раніше Борис Колесников повідомив, що поняття «Єдиний податок», найпевніше, буде взагалі вилучено з нового Податкового  кодексу.

Докладніше читайте в інтерв'ю Юлії Мостової і Наталії Яценко з Борисом Колесниковим у свіжому номері «ДТ».