«Я не знаю, кому належать компанії-інвестори. Але в "Жуляни" я більше вірю, ніж в аеропорт «Одеса», бо тут є стійкий пасажиропотік. І якщо продовжити метрополітен і побудувати естакаду на Повітрофлотському проспекті, то це буде дуже зручний аеропорт як пункт, але для транзитного хабу він слабенький », - сказав Борис Колесніков в інтерв'ю виданню «КоммерсантЪ-Украина».
Водночас віце-прем'єр висловив сумнів у правильності дій міської влади Одеси щодо аеропорту.
«У ситуації з аеропортом "Одеса" Кабміну разом з міськрадою ще належить розібратися. Свого часу на прохання міської влади ми передали частину аеропортів до обласної або міської комунальної власності. Вони обіцяли їх розвивати.
Але якщо вони цього не роблять, то потрібно звернутися до Мінінфраструктури як мінімум за консультацією. Якщо вам цей аеропорт не потрібен, віддайте його Фонду держмайна, нехай виставить його на конкурс.
А так аеропорт віддається якомусь інвестору, який завтра перепродасть його іншому інвестору. А мучитися будуть прості пасажири. Візьмемо для прикладу Дніпропетровський аеропорт. Там все заплутано до крайності, злітно-посадкова смуга поділена, як грядки на городі. А де цей інвестор з новим терміналом? Стратегія розвитку аеропортів має бути одна. Це зараз Одеський аеропорт видається цікавим, але він сезонний - у серпні в інвестора буде гарний настрій, а в листопаді він захоче залишити Одесу назавжди», - зазначив міністр.
Нагадаємо, 50%-ву частку в компанії «Майстер-Авіа», яка отримала в оренду на 49 років майновий комплекс «Міжнародний аеропорт "Київ"» («Жуляни»), придбала «Фріланс-Транс», прописана в Єнакієвому (Донецька обл .) за тією ж адресою, що і філія компанії «УГК-2000». Президентом «УГК-2000» до обрання у Верховну Раду був Юрій Іванющенко.
78% Одеського аеропорту рішенням сесії міської ради передали без конкурсу приватному інвестору. ЗМІ повідомляли, з посиланням на радника мера Одеси Вадима Чорного, що аеропорт перейшов під вплив місцевих бізнесменів Бориса Кауфмана та Олександра Грановського.