UA / RU
Підтримати ZN.ua

Китай з 2019 року встановить квоти продажів на автомобілі на альтернативному паливі

Таким чином Пекін має намір змусити провідних автовиробників продавати китайцям більще електрокарів і автомобілів з гібридним двигуном.

Влада Китаю з 2019 року вводять жорсткі мінімальні квоти на продаж електромобілів, автомобілів з гібридними двигунами і автомашин на альтернативному паливі - так званих New Energy Vehicles (NEV), повідомило 28 вересня в Пекіні міністерство промисловості та інформатизації Китаю.

З 2019 року компанії, щорічно випускають або імпортують понад 30 тисяч звичайних автомобілів, повинні дотримуватися певні квоти на підставі спеціальної системи балів. За повністю електричні автомобілі виробники будуть отримувати більше балів, ніж за машини з гібридним двигуном. За випуск альтернативних машин, здатних долати великі відстані, передбачені додаткові очки, повідомляє DW з посиланням на агентство dpa.

В 2019 році компанії з річними продажами на китайському ринку понад 30 тисяч автомобілів повинні реалізувати не менше 10% машин з гібридними або електричними двигунами. До 2020 року ця квота збільшиться до 12%.

За невиконання квот компанії будуть зобов'язані купувати бали у інших фірм, або платити штрафи. Спочатку квоти в розмірі 8% планувалося ввести ще в 2018 році, але уряд Німеччини на переговорах з Пекіном домоглося пом'якшення вимог.

Введення квот в більш ранні терміни тільки посилить тиск на німецькі автоконцерни VW, BMW і Daimler, для яких Китай є найбільшим ринком збуту.

Нагадаємо, що раніше повідомлялося, що Китай заборонить виробництво і продаж автомобілів тільки з бензиновими і дизельними двигунами, ставши найбільшим ринком у світі, на якому таке обмеження набуде чинності.

Точна дата введення заборони обговорюється в уряді, заявив заступник міністра промисловості та інформаційних технологій Китаю Синь Гобинь. За його словами, заборону бензинових і дизельних автомобілів сприятливо позначиться на китайській промисловості та навколишнього середовища.

За словами Лю Чжиця, представника найбільшого китайського експортера легкових автомобілів, впровадження відповідної заборони в Китаї відбудеться пізніше, ніж в 2040 році, оскільки такого великого ринку, як китайський, потрібен час на підготовку.