Кібератака на “Київстар” вартувала приблизно 3% економічного зростання телекомунікаційної компанії. Також для підтримки абонентів і відновлення, “Київстар” використав 3,6 мільярда гривень. Про це повідомляє “Інтерфакс-Україна” з посиланням на інформацію президента компанії Олександра Комарова.
Витрати були компенсовані частково в грудні, а частково будуть повертатись до другого кварталу 2024 року. До кібератаки на компанію, “Київстар” мав зростання до 12% в квартальному вимірі. Проте спроба знищити цифрову інфраструктуру уповільнила зростання і забрала 3% річного зростання.
Головними стимулами у зростанні, очільник компанії назвав стрімке зростання споживання, надання нових послуг та правильний підхід до ціноутворення.
Серед нових послуг, що зростають, очільник “Київстару” вказав на зростаючий попит щодо послуги перегляду телебачення через додаток та зростання користування додатком Helsi у четвертому кварталі 2023 року на 42%.
Наразі завершення першого кварталу – це завершення фінансового та інституційного відновлення компанії після кібератаки. На наступні періоди це не буде мати суттєвого впливу.
Раніше повідомлялось, що дохід мобільного оператора “Київстар” у січні-березні 2024 року скоротився на 14,1% до 7,1 млрд грн у зв'язку з реалізацією масштабної програми лояльності після кібератаки наприкінці 2023 року.