UA / RU
Підтримати ZN.ua

Як та на що витрачали гроші українці в онлайн та офлайн-магазинах у 2023 році — дослідження

Споживацькі настрої українців зазнали суттєвих змін.

Переважна більшість українців  не купують товари, продавець/виробник яких не залишив ринок РФ. Про це свідчать дані дослідження «Споживацькі настрої українців у другий рік повномасштабного вторгнення», котре провела компанія «Делойт».

Читайте також: 92% українців продовжує підтримувати ЗСУ донатами: третина робить це систематично

«Невід’ємною частиною споживацької поведінки співвітчизників залишається громадянська позиція. Як і минулого року, абсолютна більшість споживачів (70%) продовжує бойкотувати виробників товарів/продавців, які не залишили ринок країни-агресора», - розповідає Олександр Ямпольський, директор, керівник галузевої групи з ритейлу та оптової дистрибуції «Делойт» в Україні.

Ключові цифри споживацької активності, згідно з дослідженням, такі:

Читайте також: ЦНС: На окупованих територіях півдня фіксується зростання цін

Фахівці «Делойт» дослідили також вплив місця проживання на споживацьку активність:

Раніше ми писали про те, що Єврокомісія ініціювала розслідування щодо можливих порушень китайським маркетплейсом AliExpress європейського законодавства.