UA / RU
Підтримати ZN.ua

Як бізнес РФ скорочує витрати в умовах кризи: економія на рекламі, IT та скорочення штату

Лише 37% компаній не відчули змін.

У малого та середнього бізнесу Росії впали обсяги продажу – лише 16% підприємців не помітили змін. Підприємства почали скорочувати витрати, найчастіше скорочують витрати на IT, рекламу та маркетинг (37% компаній). Про це пише росЗМІ із посиланням на результати опитування аналітичного центру НАФІ.

Далі йде скорочення штату (23%), скорочення зарплати (16%), повна або часткова відмова від оренди офісу (16%), переведення співробітників на віддалений формат роботи (15%). Тільки 16% підприємців не помітили змін, які б позначилися на їхньому бізнесі.

"Більш ніж половина російських підприємців - 54% - зазначили, що обсяги продажів у їхніх компаніях знизилися (серед представників мікробізнесу 65% відзначили зниження обсягів продажів). Це призвело до необхідності скорочувати поточні витрати - на це пішли 83% компаній", - йдеться у повідомленні..

Про відсутність змін говорять представники середнього бізнесу (37%) та компанії, які працюють на ринку понад 10 років (22%).

Опитування проведено у березні, опитано 500 представників малого та середнього бізнесу всіх основних галузей економіки. Респондентами виступали власники бізнесу, перші особи компаній та підприємці.

Читайте також: У російських ресторанів дефіцит продуктів та алкоголю

Іноземні лізингові компанії приготувалися, що Росія вкраде 400 літаків.