Інтернет-реклама у Франції ризикує стати оподаткованою
Сенат Франції схвалив законопроект, який передбачає стягнення податку з онлайн-реклами. Набрати чинності він має з 2011 року, якщо його схвалить ще й нижня палата парламенту.
Сенат Франції схвалив законопроект, який передбачає стягнення податку з онлайн-реклами. Набрати чинності він має з 2011 року, якщо його схвалить ще й нижня палата парламенту. Ставка нового податку має становити 1 відсоток. Експерти вже підрахували, що від цієї реформи держава отримає додаткові 20 мільйонів євро щорічного прибутку.
У французьких ЗМІ цей законопроект отримав назву «податок на Google», оскільки першими його «жертвами» стануть великі портали. Так, французька влада висловила заклопотаність тим, що такі компанії як Google або Yahoo! платять податок на інтернет-рекламу лише в тій країні, де зареєстрований їхній головний офіс.
При цьому, проти податку вже виступили місцеві рекламодавці. На їхню думку, це позначиться на економіці країни, оскільки скоротиться обсяг реклами французьких компаній, а разом з тим і їхні продажі.
Зараз у Франції діє податок на рекламу, розміщену на телебаченні й у пресі. Прибутки від цього податку до бюджету країни становлять близько 70 мільйонів євро.
У 2008 році президент Франції Ніколя Саркозі запропонував увести податки на доступ в інтернет і використання мобільних телефонів. Прибутки від податків, на думку глави держави, мали допомогти державному телебаченню позбутися реклами.
У вересні цього року стало відомо, що французька влада продовжила заборону на вечірню й нічну рекламу на телебаченні. Введення заборони на трансляцію рекламних роликів стало частиною програми Саркозі з реформування французького суспільного телебачення. За його словами, воно має стати таким же «якісним, як Бі-Бі-Сі».