UA / RU
Підтримати ZN.ua

Експерт: Цього року очікуємо 20-25% зростання ринку телереклами

Обсяг ринку телереклами у поточному році має зрости на 20-25% у порівнянні з попереднім, 2009 роком, заявив у коментарі для «Дзеркала тижня» керівник проекту «МедіаБізнес» Ярослав Наумов. За словами експерта, у нинішній момент в Україні зареєстровано близько 600 різноманітних каналів-телекомпаній.

Обсяг ринку телереклами у поточному році має зрости на 20-25% у порівнянні з попереднім, 2009 роком, заявив у коментарі для «Дзеркала тижня» керівник проекту «МедіаБізнес» Ярослав Наумов. За словами експерта, у нинішній момент в Україні зареєстровано близько 600 різноманітних каналів-телекомпаній.«Обсяг ринку телереклами у 2009 році склав 1,8 млрд. гривень. На рік раніше ця цифра варіювалася у межах 2,4 млрд. Що ж стосується цього року, то є надії, що підйом буде помітний - і складе близько 20-25% зростання щодо 2009-го. Це очевидно. Оскільки багато українських телеканалів, особливо «1+1», у новому сезоні все активніше виставляють прем'єрні, часто дорогі, телепродукти...», - прокоментував ситуацію на ринку Наумов. За інформацією експерта, у даний момент в Україні зареєстровано шість сотень різних телеканалів. «В цілому в Україні сьогодні налічується близько 600 різноманітних каналів-телекомпаній, - повідомив Наумов. - Не всі з них «у повній бойовій амуніції». В будь-якому разі можна говорити про 150 українських каналів, які розвиваються. Є три десятки каналів, які у «групі рейтингу» - з ними пов'язані основні виміри телеперегляду. І є 14 каналів, які входять до ліги «загальнонаціональних», визначальний фактор - покриття». При цьому, на думку експерта, відносно велика кількість «загальнонаціональних» каналів може бути причиною погіршення якості їхнього продукту. «Зауважу, що, наприклад, у багатій Британії таких «загальнонаціональних» - менше. Деякі експерти кажуть, що кількість таких - розпилює їхню якість. До того ж по багатьом вдарила криза», - констатував Наумов. Детальніше читайте у статті «Підроблено в Україні. Телеканали розділили сфери успіху» у свіжому номері «ДТ».