UA / RU
Підтримати ZN.ua

Депутати хочуть вже напевне задушити рекламою аудіальні та аудіовізуальні медіа в Україні

Законопроєкт про реформу на ринку реклами пройшов перше читання.

Верховна Рада ухвалила за основу законопроєкт № 9206, який має удосконалити систему правових норм у сфері реклами та забезпечити виконання Україною зобов'язань перед європейськими партнерами з імплементації норм європейського законодавства до національного законодавства.

Головною метою проєкту заявляється намір оновити Закон «Про рекламу» в частині його гармонізації із Директивою про аудіовізуальні медіапослуги (ДАВМП), реалізації принципу технологічної нейтральності, забезпечення повного і належного захисту інтересів споживачів, а також захисту рекламного ринку.

Однак, у законопроєкті можна помітити моменти, які навряд чи потребував чинний закон "Про рекламу".

Так, наприклад, збільшується до 20% квота реклами (яка розраховується не погодинно, а для часових проміжків з 6:00 до 18:00 та з 18:00 до 24:00) в лінійних аудіальних та аудіовізуальних медіа.

Спрощуються правила переривання рекламою трансляції фільмів (за винятком серіалів і документальних фільмів), програм новин і програм для дітей (не частіше одного разу кожні 30 хвилин). Під час трансляції програм, які складаються з автономних частин, або спортивних подій реклама розміщується в перервах між їх частинами.

Крім того, законопроєкт містить наступні положення: