В оновленому мобільному додатку Приват24 з’явилось єдине меню "Комунікації", за допомогою якого можна зв'язатися з банком через "Допомога онлайн", месенджери або зателефонувати прямо до банку. Також можна дізнатися телефони банку та переконатися, що телефонують саме з банку, повідомила прес-службу ПриватБанку.
Нові можливості меню "Комунікації"
Допомога online - для тих, хто хоче оперативно вирішувати проблему прямо у додатку.
Написати в Viber або Telegram - з представниками банку можна зв'язатися за допомогою месенджерів.
Дзвінок через Приват24 - зателефонувати можна через програму.
Якщо клієнт раніше звертався через проблеми з банком, то в меню "Історія заявок" буде вся інформація про це.
Безпека
Якщо потрібно переконатися, що дійсно телефонували з ПриватБанку, представляючись співробітниками банку, тепер це можна зробити самостійно: перевірити телефонний номер та історію вхідних дзвінків від банку.
У Приват24 можна повідомити про шахрайство, якщо телефонували не з банку.
Також у меню "Комунікації" можна знайти додаткові телефонні номери банку (в меню "Контакти"), актуальну карту відділень, банкоматів та терміналів.
Повідомлялось, що державний ПриватБанк уклав угоду з фірмою "Авардс Медіа" про рекламні та маркетингові послуги на 2,90 млн грн. Електронні торги провели на майданчику банку в два етапи, а потім відзвітували про договір у системі "Прозорро".