Бюджетна політика має бути більш стриманою та не призводити до нарощування державного боргу. Боротьба з корупцію та структурні реформи (не декларації, а реальні кроки!) мають бути спрямовані на покращення стану платіжного балансу (тільки втрати на митниці оцінюються у кілька мільярдів доларів щороку, а бездіяльність Антимонопольного комітету призводить до зростання цін на неконкурентних ринках і втрат для бюджету).
Про це у своїй статті для DT.UA пише Олександр Петрик, д. е. н., професор, член Ради НБУ, заступник виконавчого директора Ради директорів МВФ від України (2013-2017). На його думку, незалежність НБУ має бути гарантована де-факто незалежно від змін у політичній кон'юнктурі.
"Заклики до копіювання досвіду Аргентини або Туреччини щодо відмови від інфляційного таргетування є хибними, натомість ситуація потребує не повторювати помилок цих країн, а зробити необхідні кроки зараз для недопущення "аргентинського" сценарію, - зазначає експерт. - Головною запорукою успіху у проведенні реформ є довіра як інвесторів, так і населення до всіх державних інституцій і тієї політики, яку вони здійснюють. Зокрема, це стосується і центрального банку та монетарної політики, яку він проводить".
Детальніше про використання досвіду країн, що розвиваються, для покращення стану економіки читайте у статті Олександра Петрика "Чому інфляційне таргетування не спрацювало в Туреччині та Аргентині?" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".