UA / RU
Підтримати ZN.ua

Безгосподарність "Укрзалізниці": Рахункова палата виявила 320 гектарів земель у самозахопленні

Аудитори не можуть оцінити втрати держави в грошах.

Рахункова палата визначила, скільки землі втратила "Укрзалізниця" (УЗ) через свою безгосподарність. Згідно зі звітом про результати аудиту ефективності використання та розпорядження об'єктами держвласності, понад 321 га земель УЗ несанкціоновано зайняли фізособи – йдеться про 460 ділянок, розташованих на територіях 4 регіональних філій. Про це йдеться у повідомленні прес-служби Рахункової палати у Facebook.

Регіональними філіями, що відзначилися, стали: "Одеська залізниця" (Одеська, Кіровоградська, Миколаївська, Вінницька, Черкаська, Херсонська області), "Придніпровська залізниця" (Дніпровська, Херсонська, Запорізька області), "Південно-Західна залізниця", "Львівська залізниця" дорога" (Закарпатська, Чернівецька, Івано-Франківська, Львівська області).

Аудитори зазначили, що під час аудиту в УЗ Рахункова палата не надала документи про період та умови, за яких сталася втрата об'єктів держвласності.

При цьому оцінити втрати держави в грошовому вираженні Рахункова палата не може: "Відповідно до даних тварин на самозахоплених ділянках знаходяться житлові будинки, гаражі, посіви, готелі, кафе, городи, торгові павільйони тощо. Інформація про захоплені площі надана лише по 424 дільницях (321,4288 га) Переважно земельні ділянки зайняті фізичними особами та дрібним бізнесом з мимовільно побудованими майновими об'єктами. визначено, оскільки з 2015 року переоцінка активів не здійснювалася. Рахунковій палаті відмовлено у наданні документів та інформації про період, умови, за яких відбулася втрата об'єктів державної власності", - додали аудитори.

Читайте також: Верховний суд став на бік Укрзалізниці у суперечці з компанією Ахметова

Як писало ZN.UA, за шість років оновлення УЗ планується інвестувати в компанію близько 200 млрд грн. Але у звичайного українця поєднання слів "багато грошей" та "Укрзалізниця" автоматично асоціюється зі словом "корупція". Детальніше читайте у тексті Володимира Даценка, експерта «Ліги Антитрасту» - "Все про "велике будівництво "Укрзалізниці".