Антимонопольний комітет України "з власної ініціативи" вирішив провести дослідження конкуренції на ринку послуг роздрібної торгівлі будівельно-господарськими товарами в спеціалізованих магазинах.
В АМКУ відзначають, що, за попередніми даними, які ще потребують перевірки/уточнення", на ринку "діє обмежене коло учасників, які володіють значними частками на окремих сегментах цього ринку".
Щоб з'ясувати стан конкуренції", АМКУ запросив інформацію у найбільших учасників ринку, а також у держорганів. Зокрема комітет хоче з'ясувати наявність інформації або фактів, що свідчать про ознаки порушення законодавства про захист економічної конкуренції".
У разі виявлення порушення АМКУ "прийме передбачені законодавством заходи".
В Антимонопольному комітеті зазначають, що "відкриті для співпраці" з усіма учасниками ринків будівельно-господарських матеріалів (виробниками, постачальниками, роздрібними торговцями).
Зазначимо, близько місяця тому, в квітні 2016 року, власник найбільшого онлайн-магазину "Розетка" Владислав Чечоткін звинуватив "Епіцентр" у нечесній конкуренції і тиску на постачальників матеріалів.
Як відомо, в Україні розгалужену мережу будівельно-господарських гіпермаркетів є "Епіцентр" (належить колишнім депутатам від Партії регіонів Олександра Гереги та його дружини Галині Герезі).
Примітно, що в 2013 році група "Епіцентр" купила свого конкурента - другу за величиною мережа гіпермаркетів "Нова лінія". На той момент (при владі ще був Віктор Янукович) у керівництва АМКУ не виникло жодних заперечень від такого поглинання.