Американська газета The New York Times оголосила про покупку онлайн-ігри Wordle. Як зазначається на сайті видання, угоду було укладено «за семизначну суму», розмір якої не розголошується.
Розробником гри виступив інженер програмного забезпечення із Брукліна Джош Вордл, він випустив її у жовтні 2021 року. З того часу вона стрімко почала набувати популярності. Якщо станом на 1 листопада у Wordle грало 90 людей, то через два місяці це число досягло вже 300 тисяч гравців.
Зазначається, що перший час після переїзду на The New York Times гра залишиться безкоштовною для нових та поточних гравців, незмінним залишиться і її геймплей. Водночас варто зазначити, що доступ до ігор The New York Times є платним.
У Wordle можна грати лише раз на день, завдання гравця – вгадати слово із п'яти літер. Щодня це різне слово, але одне для всіх гравців у світі. Кожному гравцеві дається шість спроб на те, щоб вгадати слово дня.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал з новинами технологій та культури.
Нагадаємо, у вересні стрімінговий сервіс Netflix купив творця ігор Night School Studio. Студія стала відома у 2016 році після виходу містичної пригодницької гри Oxenfree.