UA / RU
Підтримати ZN.ua

The New York Times купила гру Wordle за «семизначну суму»

Точна сума угоди не розголошується.

Американська газета The New York Times оголосила про покупку онлайн-ігри Wordle. Як зазначається на сайті видання, угоду було укладено «за семизначну суму», розмір якої не розголошується.

Розробником гри виступив інженер програмного забезпечення із Брукліна Джош Вордл, він випустив її у жовтні 2021 року. З того часу вона стрімко почала набувати популярності. Якщо станом на 1 листопада у Wordle грало 90 людей, то через два місяці це число досягло вже 300 тисяч гравців.

Читайте також: Nike купила виробника віртуальних кросівок RTFKT для торгівлі у метавсесвіті

Зазначається, що перший час після переїзду на The New York Times гра залишиться безкоштовною для нових та поточних гравців, незмінним залишиться і її геймплей. Водночас варто зазначити, що доступ до ігор The New York Times є платним.

У Wordle можна грати лише раз на день, завдання гравця – вгадати слово із п'яти літер. Щодня це різне слово, але одне для всіх гравців у світі. Кожному гравцеві дається шість спроб на те, щоб вгадати слово дня.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал з новинами технологій та культури.

Нагадаємо, у вересні стрімінговий сервіс Netflix купив творця ігор Night School Studio. Студія стала відома у 2016 році після виходу містичної пригодницької гри Oxenfree.