UA / RU
Підтримати ZN.ua

Скандальна реклама київської пельменної виявилася соціальною акцією

Творці реклами хотіли привернути увагу до проблем сучасного суспільства.

Скандальна рекламна кампанія київського ресторану "П. Пельмені" виявилася соціальною акцією, спрямованою на привернення уваги до проблем, які існують в суспільстві. Така заява з'явилася на сторінці ресторану в Instagram, де раніше публікувалися провокаційні знімки.

Кампанія пельменної складалася з декількох фото з провокаційними написами. На одному з них жінка тримала біля рота вилку з пельменем, а на обличчі в неї була розмазана сметана. Підпис до світлини свідчив "Тільки не на обличчя!". На іншому – чоловік сидів біля столу, на якому були розкладені пельмені і борошно і притискав до носа згорнуту купюру. Користувачі соціальних мереж негативно відреагували на кампанію, звинувативши пельменну в сексизмі і пропаганді наркотиків.

Тепер же "П. Пельмені" заявили, що зробили це все для привернення уваги. "Ну нарешті. Нарешті ти звернув на нас увагу! Що ми ще повинні були зробити, щоб ти зрозумів – соціальна проблема вимагає голосу. Гучного, надривного, скандального. Голосу, на який зійдуться небайдужі. Зійдуться всі, хто почув", - йдеться в пості. Автори також зазначають, що їхні публікації зібрали більше 20 тисяч репостів і охопили понад 150 тисяч осіб.

Змінилися і підписи до фотографій. Так, під знімком дівчини з розмазаною по обличчю сметаною з'явилася інформація про сексизм в Україні зі статистичними даними. Під знімком чоловіка – інформація про шкоду наркоманії. З'явився також пост, присвячений домашньому насильству.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал з новинами технологій та культури.