Неувага до жінок в історії фотографії походить з давньої традиції приниження їхнього статусу. Їх визнавали не як талановитих художників, а швидше як моделей чи асистентів.
Навіть реклама Kodak Girl обмежувала використання фотоапарата жінками як хобі, оскільки їх обов'язком було хранити сімейну пам'ять. Вони не повинні були експериментувати з фотографією як інструментом документування або простором самовираження, пише All About Photo (AAP).
Сприйняття жінки як об'єкта зйомки також змінювалося з часом. До 1960-х і 70-х років суспільство сприймало жінок лише як матерів і дружин, обмежених дуже специфічною роллю.
«Із самого початку часів вони не переставали перетворювати – своїми діями чи словами – наше суспільство. З самого зародження фотографії вони не переставали виходити за межі суспільних норм, щоб ставити запитання та документувати світ».
23-й випуск журналу AAP Magazine прагнув не лише визнати силу, красу та стійкість жінок у всьому світі, а й їхню художню поезію та талант, продемонстровані жінками-фотографами.