«З лютого 2011 року ми запустили промо-ролик про Україну», - сказала вона.
За її словами, кампанію з демонстрації відеороликів про Україну заплановано на сім місяців і за цей час буде показано 13 тис. випусків таких роликів.
І.Гофман підкреслила, що ці ролики будуть сприяти просуванню України як з туристичної точки зору, так і з точки зору ділового потенціалу.
Очікується, що відеоролики про Україну зможуть побачити близько 21 млн глядачів у Європі. Промо-ролик про Україну буде транслюватися на 25 європейських каналах, і більше 50% показів буде здійснюватися у прайм-тайм.
У свою чергу перший заступник голови Державного комітету з питань телебачення і радіомовлення Олександр Курдінович повідомив, що трансляція відеороликів вже здійснюється кампаніями BBC та CNN, яка і виготовила кілька таких роликів.
Чиновник підкреслив, що держава не фінансувала їхнє виробництво.
Кампанія з трансляції відеороликів про Україну пройде у Данії, Норвегії, Швеції, Естонії, Латвії, Литві, Угорщині, Словенії та Болгарії.
Переглянути ролик можна тут.
За матеріалами Інтерфакс-Україна