На реалізацію стратегії щодо популяризації української кухні у 2022 році Державне агентство України з розвитку туризму має намір витратити 2 млн грн.
"У нас є справді класна кухня, добре розвинена гастрономія, ресторанна культура та бізнес. Це може стати одним із таких турпродуктів, який привабить іноземного туриста", - сказала голова відомства Мар'яна Олеськів у коментарі "Інтерфаксу-Україна".
Для популяризації гастрокультури Держтуризму працюватиме спільно з Міністерством культури, залучатиме дослідників та шеф-кухарів.
"Наше завдання - працювати з шефами, допомагати їм вчитися, привозити сюди інших шефів, привозити міжнародні заходи, говорити з різними міжнародними заходами, щоб вони запрошували наших шефів... Коли цей нетворкінг здійсниться, це стане великим плюсом для розвитку гастрономії тут", – каже глава Держтуризму.
Планується ідентифікувати регіональні кухні по окремих регіонах, сформувати кошик продуктів та страв для просування у світі, а також запускати відповідні рекламні кампанії.
"Після того, як ми сформуємо стратегію, продумаємо якісь точкові заходи, зробимо ролики, зробимо платну рекламу щодо гастрономії", - сказала Олеськів.
Крім того, 4 млн грн Держтуризму планує витратити на проведення в Україні гастрономічної конференції Gastromasa.
Також, за словами Олеськів, гроші на просування гастрономії братимуть із 50 млн грн, які передбачені у відомстві на маркетингові програми.
До речі, у грудні у Верховній Раді зареєстрували проект ухвали про встановлення Дня борщу в Україні. Як зазначають автори ідеї, запровадження Дня борщу забезпечить охорону культурної спадщини та популяризацію української культури у світі.