UA / RU
Підтримати ZN.ua

Бренд Victoria's Secret вперше за 25 років скасував свій щорічний показ за участю "ангелів"

Бренд хоче змінити своє позиціонування.

Американський бренд нижньої білизни Victoria's Secret скасував свій щорічний показ Fashion Show. Як повідомляє Fortune, крок став частиною стратегії зі зміни позиціонування компанії, а також відповіддю на найнижчі в історії рейтинги показу 2018 року.

"Ми будемо спілкуватися з покупцями, але не в масштабах, порівнянних з показами", - заявив Стюарт Бургдорфер - фінансовий директор компанії L Brands, що володіє Victoria's Secret.

У розмові з аналітиками він зазначив, що компанія відмовляється від найбільш екстравагантних маркетингових методів. Бренд також визнав, що покази не впливають на продажі, які продовжують скорочуватися: за останній квартал вони знизилися на 7%.

Незважаючи на те, що покази були справжньою подією в поп-культурі, в останні роки вони почали втрачати глядачів. За словами Бургдорфера, Victoria's Secret Fashion Show були "видатним маркетинговим досягненням", яке останнім часом втратило своє фінансове значення.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал з новинами технологій та культури.

Як зазначає "Медуза", Victoria's Secret проводив свої модні покази з 1995 року. Починаючи з 1998 року їхньою особливістю стала участь "ангелів" - так називали найбільш відомих моделей, які рекламували білизну Victoria's Secret і під час показів виходили на подіум з крилами за плечима.

З 2001 року покази Victoria's Secret транслювалися на американському телебаченні (їх по черзі показували ABC та CBS). Перше шоу зібрало понад 12 мільйонів глядачів, останнє в 2018-му році - 3,3 мільйона.