Адель ухвалила рішення не розміщувати свій новий альбом "25" на цифрових сервісах, таких як Spotify і Apple Music. Таке рішення співачки було озвучено у четвер, за 24 години до офіційного запуску альбому. Це означає, що фанати, які з нетерпінням чекають на нову платівку, будуть змушені придбати її. Повідомлення про це було опубліковано виданням The New York Times.
Стримінгові сервіси стали однією з галузей музичної індустрії, що найбільш швидко розвиваються. Але для багатьох музикантів розміщення своїх альбомів на них є спірним питанням через відсутність можливості контролювати використання записів і одержання гонорарів.
Більшість музикантів погоджуються на розміщення своїх записів на умовах сервісів, але Адель, нарівні з Бейонсе і Тейлор Свіфт, схоже, має достатні важелі впливу для того, щоб диктувати власні умови того, яким чином буде поширюватися її музика.
Альбом "25" є однією з найбільш очікуваних платівок цього року. За прогнозами журналу Billboard, очікується, що в перший тиждень буде продано близько 2,4 мільйонів копій альбому.
Пісня Hello, яка стала першим синглом нового альбому, представленим співачкою, встановила новий рекорд за кількістю онлайн-продажів. За тиждень цифрову версію композиції купили 1,11 мільйона разів. "Hello" також дебютувала на першому місці чарту Вllboard's Hot 100, ставши четвертою піснею виконавиці, яка очолила чарт, після "Rolling In the Deep," "Someone Like You" і "Set Fire to the Rain."