Лондонський тижневик Observer минулої неділі повідомив, що флагман британської преси - газета The Times - втратила значну частину своїх читачів. Відтік стався через те, що із початку липня компанія News Corporation, що володіє The Times, перевела сайт цієї газети на платну платформу.Експерти з компанії Experian Hitwise, що займаються сервісами інтернет-статистики, говорять, що усього за кілька тижнів відвідуваність сайту самої популярної британської газети знизилась на 75%. За словами фахівців, даний показник близький до найгірших прогнозів, які були видані незалежними оглядачами напередодні переходу роботи сайту The Times на платну систему.
Згідно з даними Hitwise, загальний обсяг генерованого трафіку впав майже на 40%. Якщо найближчими днями тенденція з відтоку читачів не припиниться, впевнені у Hitwise, газета може втратити близько 85% своїх читачів і більше 90% трафіку.
Офіційно у Times звіти із статистикою не коментують, проте конкуренти видання, зокрема газета The Guardian або Observer поки переходу на платні системи не планує.
Times, одна з найвідоміших газет Великобританії, із 2 червня зробила доступ на сайт платним. Добова підписка коштує фунт, тижнева - два. Ті ж правила діють і для дочірнього видання Sunday Times. Обидва видання належать корпорації News австралійського медіамагната Руперта Мердока.За матеріалами CyberSecurity.ru