Головне управління реклами КМДА планує з середини січня 2011 року запровадити паспорти вулиць і класифікатор носіїв реклами для оптимального розміщення її на вулицях міста, повідомила начальник управління з питань реклами Людмила Денисюк.«Там буде чітко прописано, які конструкції, якого розміру і в якому місці можуть стояти», - сказала вона.
Вона також зазначила, що в даний час реалізується пілотний проект з облаштування вул.Басейної загальною вартістю 3-4 мільйони гривень, а, окрім того, в планах управління розробка проекту на станції метро «Арсенальна», де будуть встановлені сучасні рекламні конструкції.
Такі пілотні проекти, на думку Л.Денисюк, дозволять зрозуміти, наскільки дані ідеї приживаються, наскільки вони доречні і як сприйняті киянами.
«Зараз це майже 11 тисяч щитів та сіті-лайтів плюс рекламні та інформаційні вивіски. У цілому приблизно 15 тисяч», - сказала вона, характеризуючи ринок зовнішньої реклами столиці.
За словами начальника з питань реклами, управління виявило приблизно 5 тисяч незаконних рекламних носіїв на вулицях столиці, ухвалило знести 675. Вона уточнила, що 200 вже демонтовано.
Денисюк зазначила, що в Києві сформувалася група з восьми потужних операторів зовнішньої реклами, які працюють також і в Європі. Вона повідомила, що вони є соціальними партнерами київської влади.
Серед інших планів на 2011 рік начальник управління назвала підвищення тарифів на рекламу у транспорті приблизно у 5 разів.За матеріалами Інтерфакс-Україна