У Києві в четвер, 4 листопада, відбулася презентація нового логотипу України, який присвячено чемпіонату Європи з футболу 2012 року. В основі ідеї логотипу - один із найвідоміших українських символів - квітка соняшника. За задумом авторів, цей знак передає образ України, наповнений теплом, любов'ю і гостинністю.Перед розробниками логотипу була поставлена задача створити унікальний знак України, що включає в себе слово «Україна» і елемент, який асоціюється з нашою країною. Дана робота була відібрана під час конкурсу серед 300 претендентів. Новий логотип буде використовуватися для формування позитивного іміджу України за кордоном, в тому числі на сувенірній та друкованій продукції, яку будуть реалізовувати під час Євро-2012.
За словами віце-прем'єр-міністра України з питань Євро-2012 Бориса Колеснікова, будь-який український приватний підприємець може використовувати логотип для нанесення на сувенірну продукцію. «Це подарунок малому бізнесу», - сказав віце-прем'єр.
Робота над логотипом і промо-роликом, який транслюватимуть на європейських каналах, обійшлася державі приблизно у 4 млн грн.За матеріалами ЛIГАБiзнесIнформ