UA / RU
Підтримати ZN.ua

МЗСу мають намір повернути гроші за Спритка і Гарнюню

На розробку персонажів Спритка і Гарнюні для іміджової стратегії було використано 400 доларів. Про це повідомив директор інформаційного департаменту МЗС Олег Волошин.

Він підкреслив, що будь-які інсинуації, що МЗС відмовився в цілому від стратегії просування іміджу України, а гроші в розмірі 100 тисяч доларів були потрачені невідомо куди, не мають під собою ґрунту.

«Власне вартість розробки персонажів Спритко і Гарнюні становить близько 400 доларів. Така сума склала гонорар художника, який малював персонажів», - зазначив він.

«Але, щоб зняти це питання, я особисто з власної зарплатні готовий внести ці гроші в касу МЗС. Бо в касі це не приймуть через формальності. Ну тому я можу віддати їх, наприклад, в дитячий будинок», - сказав О.Волошин.

О.Волошин зазначив, що символи, якими стали Спритко і Гарнюня, «є не те, що навіть другорядним – третьорядним елементом цієї стратегії».

«Вони були розроблені виключно як персонажі, що можуть використовуватись для виготовлення сувенірної продукції і МЗС в будь-якому ранзі не планувало робити особливий акцент на використанні цих персонажів», - додав він і зазначив, що поки міністерство не має наміру використовувати бюджетні кошти на виготовлення сувенірної продукції.

Нагадаємо, Міністерство закордонних справ не буде використовувати мультиплікаційні персонажі Спритка і Гарнюню для іміджевих кампаній.

24 березня 2011 року стало відомо, що Україну будуть позиціонувати як «відкриту державу» відповідно до Стратегії позиціонування країни за кордоном, розробленої на замовлення МЗС.

О.Волошин повідомив, що даний проект коштував близько $100 тис., а реалізація стратегії буде здійснюватися протягом тривалого часу із залученням коштів приватних інвесторів.

У рамках стратегії створено логотип бренду «Ukraine» з етнічними мотивами і слоганом «Ukraine. Moving in the fast lane» («Україна. Рухаючись швидкісною смугою»). Окрім того, створено мультиплікаційні персонажі Спритка і Гарнюню, які можна буде використовувати в якості сувенірної продукції.

4 квітня представники української громадськості, діячів культури, журналістів, експертів, представників української інтелектуальної сфери, громадян України надіслали відкритий лист міністрові закордонних справ України Костянтину Грищенку, в якому розкритикували запропоновані символи українського народу Спритка і Гарнюню.