Наприкінці травня Головне управління розвідки Міноборони безпілотниками уразило два російські залізничні пороми в окупованому Криму, внаслідок чого ті вийшли з ладу. Британська розвідка пояснила наслідки цих ударів для росіян.
«Через суворі заходи безпеки на Керченському мосту ці залізничні пороми майже напевно були основним засобом залізничного транспортування російських вантажів із паливом і боєприпасами до Криму. Росія також використовує автомобільні пороми для підтримки переміщення важких вантажів через протоку, які відновили роботу після удару», – зазначили в Міноборони Великої Британії.
У розвідці зазначили, що погіршення пропускної спроможності залізничних переїздів практично напевно стало причиною значних тимчасових збоїв у матеріально-технічних операціях армії РФ. Можливо це також спричинило збої постачання палива до Криму. Тому, зауважили в британській розвідці, Росії майже напевно якомога швидше доведеться замінити залізничне поромне сполучення. Це своєю чергою вплине на її масштабніші логістичні операції. Або ж країні-терористці доведеться пом’якшити свої процедури, використовуючи залізничний міст для транзиту палива та вибухових речовин.
«Український удар по поромних переправах і наступна атака на сусідній склад пального знову підкреслює вразливість протоки до українських ударів, попри значні інвестиції Росії в безпеку та протиповітряну оборону», – підсумували в розвідці.
У ніч на 30 травня українські спецпризначенці Group 13 знищили за допомогою морських дронів Magura V5 два швидкісні транспортно-десантні катери армії РФ КС-701 «Тунець» та ще таку ж кількість суден цього типу пошкодили. Станом на 5 червня не було інформації, що окупанти знову запустили поромні переправи.