Вибори 2024 року стають у США історичними на фоні цифрової революції, пише The Hill.
Давно минули ті часи, коли телеканали ABC, CBS та NBC брали владу над глядачами у прайм-тайм, а одне оголошення "великої трійки" визначало стратегію медіабайєрів кампанії. Прайм-тайм мертвий. Саме телебачення, можливо, знаходиться у хоспісі.
Цього року дорослі жителі США вперше в історії витрачають більше часу на перегляд інтернет-відео, ніж традиційних телевізійних каналів. Такі платформи, як YouTube та Netflix, постійно випереджають CNN, MSNBC, Fox News та інші основні телевізійні канали. За даними Insider Intelligence, на так зване "лінійне телебачення" зараз припадає менше половини щоденних переглядів, в середньому менше трьох годин. Водночас середньодобова аудиторія цифрових каналів перевищила тригодинний поріг, перевернувши сценарій.
Те, як і де американці споживають контент, змінює не лише спорт та серіали; це має серйозні наслідки для американської політики. Сьогодні політична кампанія – це не просто 30-секундний ролик на Fox News чи CNN. Хоча традиційна телевізійна реклама все ще має місце, сучасна політична кампанія є більш всеосяжною, ніж будь-коли раніше - соціальні мережі, маркетинг електронної пошти та рекламний таргет стали незамінними для кандидатів.
У минулі десятиліття 30-секундна реклама на Fox News гарантувала мільйони переглядів консервативними споживачами кабельних новин. Але ці перегляди не завжди були стратегічно забезпечені цілеспрямованим чином, із чітко визначеною цільовою аудиторією чи життєздатним "закликом до дії". У багатьох випадках кампанії минулих років купували телевізійний ролик, робили глибокий вдих і очікували, що серця і розуми просто зміняться. Таргетинг на ранніх етапах був таким самим мінімальним пріоритетом, як і аналіз статистики.
Цифровізація змінила гру. На платформах соціальних мереж, наприклад, кандидати та кампанії націлюються не тільки на загальні аватари, такі як "національні глядачі Fox News", а й на більш конкретні сегменти електорату, досягаючи людей за допомогою ультрасфокусованих та експоненційно точніших механізмів.
Бажаєте звернутися до 40-річного білого чоловіка-виборця, який схиляється до демократії в окрузі Майамі-Дейд у Флориді? Це можливо. А як щодо того, хто також споживає такий контент, як ESPN та "Зоряні війни"? Це також можливо.
Допустимо, ви націлюєтеся на тих, хто голосує за демократів, любить битви на світлових мечах та баскетбол. Це лише перший крок. Завдяки широкому спектру цифрових інструментів, доступних кандидатам, рекламодавці можуть вимірювати конкретне, дієве залучення, яке визначає ефективність рекламних кампаній. У той час, як кабельні новини залишають багато питань про залучення без відповіді, цифрові рекламодавці тепер знають, кому і коли сподобався контент, а кому ні. "Лайки" та коментарі зрозумілі та прозорі. Так само, як і такі показники, як повторні перегляди, тривалість перегляду, коефіцієнт кліків.
Звісно, цифрова реклама має і негативні боки. Як з'ясували Facebook та Twitter у ході останніх виборчих циклів, регулювання політичної реклами в інтернеті – складний процес. Поширення дезінформації залишається серйозною проблемою. Майже 40 відсотків американців стверджують, що випадково поділилися "фальшивими новинами" в інтернеті, а понад дві третини вважають, що поширення фальшивих новин викликає велику плутанину.
Однак переваги відповідальної цифрової реклами неможливо переоцінити. Ніколи ще американці не мали такого широкого доступу до політичного контенту, який безпосередньо пов'язаний із їхніми власними уподобаннями та інтересами. Зв'язок між рекламодавцем та цільовою аудиторією ніколи не був таким тісним, що робить все більш малоймовірним для споживачів зіткнутися з контентом, який не має значення на індивідуальному рівні.
Водночас зараз існує реальний потенціал для появи нових форм цифрових медіа – тих, які ще більше орієнтовані на конкретні сегменти населення США. Незалежно від того, ви є користувачем Truth Social чи ні, громадський дискурс виграє, коли у людей з'являється більше способів висловити себе в інтернеті, так само, як ліві читачі новин виграли від появи BuzzFeed, HuffPost та інших сайтів 21 століття, які задовольняють їхні потреби.
Конкуренція – це перемога для американської демократії. Тому кандидати та кампанії можуть з новим ентузіазмом орієнтуватися у мінливому ландшафті Америки, якщо вони пам'ятають про свою відповідальність перед виборцями. Вибори 2024 року – це можливість для політичних рекламодавців охопити мільйони людей в інтернеті більш ефективними та дієвими способами. Демократ чи республіканець – кандидат у президенти, який найкраще використовує цифрові медіа, виграє Білий дім. Але остаточним переможцем стануть самі цифрові медіа та всі ми, хто ними користується.