UA / RU
Підтримати ZN.ua

І У ПРОЕКТІВ БУВАЮТЬ КЛОНИ?

Минулого вівторка міністр економіки України Валерій Хорошковський і директор Світового банку (СБ...

Автор: Павлина Семиволос

Минулого вівторка міністр економіки України Валерій Хорошковський і директор Світового банку (СБ) по Україні, Білорусі та Молдові Лука Барбоне підписали угоду про надання урядом Японії гранту на підготовку інвестиційного проекту МОН України і СБ під назвою «Рівний доступ до якісної освіти».

Грант у розмірі 768 тисяч доларів США планується направити на реалізацію чотирьох задач: вивчення й оцінка першочергових потреб середньої освіти та її фінансування, аналіз навчальних програм і результатів навчання, оптимізація шкільної мережі та проведення консультацій із громадськістю. Представники МОН і Світового банку домовилися, що проект сфокусується на проблемах загальної середньої і, можливо, професійно-технічної освіти.

Бентежить у даній ситуації ось яка обставина. «ДТ» свого часу досить докладно інформувало читачів про спільний проект МОН, фонду «Відродження» та ПРООН з підготовки Національної доктрини розвитку освіти та залучення громадськості до відкритої дискусії про пріоритети державної політики в цій галузі. Аналізували ми і результати першого етапу даного проекту, що завершився презентацією семи аналітичних досліджень. Акцентували увагу і на значимості створеної тоді першої української «енциклопедії» освітніх «чорних дір».

У «ДТ» повідомлялося і про другий етап вищезгаданого починання МОН, «Відродження» і ПРООН, мета якого — підготувати рекомендації для уряду України щодо оптимальних шляхів втілення в життя основних положень доктрини. По ідеї, буквально днями експерти, залучені до цієї роботи, мають представити результати своїх досліджень. Вони велися за такими напрямами — рівний доступ до якісної освіти, управління освітою, економіка освіти, моніторинг якості освіти і розвиток змісту освіти. Тепер же, шановні читачі, порівняйте їх із тими, на які планується витратити $768 тис. «японських» грошей. Хто сказав, що не можна двічі ввійти в одну і ту ж ріку?..