До мостів висуваються особливо жорсткі вимоги щодо міцності, надійності, терміну служби. Адже ці споруди повинні працювати десятки років, зазнаючи великих навантажень. Дослідження напружено-деформованого стану в елементах балкових прогонних конструкцій залізничних мостів, здійснені в Інституті електрозварювання Національної академії наук України, дали можливість встановити причини передчасної появи тріщин у металі. А це дозволило вченим запропонувати принципово нові конструкторські й технологічні рішення (у тому числі зміцнюючу обробку) і на їх основі розробити нову конструкцію зварних суцільностінчастих прогонних споруд довжиною 18—33,6 метра з підвищеною довговічністю, порівняно з розрахунковим ресурсом, що становить 100 років. Отож нові мости служитимуть більш як століття.