UA / RU
Підтримати ZN.ua

Канхвети очень класні…

Кондитерська компанія «Кон­ті» другий рік поспіль стає монопольним постачальником новорічних подарункових наборів для дітей усієї країни, розповсюджуваних по лінії Фонду соцстраху з тимчасової втрати працездатності.

Автор: Юрій Ніколов

Кондитерська компанія «Кон­ті», контрольована бізнес-групою «єврофутбольного» віце-прем’єра Бориса Колеснікова, другий рік поспіль стає монопольним постачальником новорічних подарункових наборів для дітей усієї країни, розповсюджуваних по лінії Фонду соцстраху з тимчасової втрати працездатності.

Як повідомив «Вісник державних закупівель», «Конті» повинна до Нового року поставити в усі регіони країни 4,184 млн. подарунків середньою вартістю 21 грн. за штуку. Загальна вартість контракту становила 88 млн. грн.

Фішкою цього сезону стало те, що жоден із виробників і постачальників України не захотів боротися з компанією Колес­нікова. Тому фонд скасував відкриті торги, визначивши «Конті» постачальником за неконкурентною процедурою закупівлі «в одного учасника».

У 2010 році, який був першим для Бориса Колеснікова на посаді віце-прем’єра, боротьба ще була присутня. Тоді харківська компанія «Бісквіт-Шоколад» пропонувала придбати її набори по 17 грн. Однак наявність конкуренції не дала можливості українським дітям одержати подарунки від будь-кого ще, окрім донецьких кондитерів. Без особливого оголошення причин Фонд соцстраху скасував відкриті торги, відразу призначивши «Конті» постачальником новорічних подарунків.

Цього року історія повторилася. За одним винятком: з Колесніковим уже ніхто не боровся. Ні «Рошен», ні «Світоч», ні «АВК», ні «Корона».

Цей контракт не є надто прибутковим для «Конті», яка на рік виробляє продукції більш як на 3 млрд. грн. Однак роздача 4 млн. подарункових упаковок є чудовою BTL-акцією з неймовірним охопленням цільової аудиторії. Причому здійснюваною за гроші самих платників податків.

Від редакції. Співробітники DT.UA, підтримуючи принципи вільної конкуренції і ліберального ринку, вирішили хоча б трохи відшкодувати недоотриманий прибуток іншим кондитерським фабрикам. А тому напередодні Нового року вирішили закупити для дітей редакції набори цу­керок компанії... ну, скажімо, «Рошен».