UA / RU
Підтримати ZN.ua

Проїзд у громадському транспорті: які права мають пасажири

Роз'яснення дали у Держпродспоживслужбі.

В Україні пасажири громадського транспорту або таксі мають певні права, які визначені законом  «Про захист прав споживачів».

Фахівці Держпродспоживслужби розповіли, які права мають користувачі громадського транспорту та що робити, коли ці права порушують.

Читайте також: Пересування пасажирів в транспорті на міжнародних та внутрішніх рейсах контролюватиме СБУ - законопроєкт

У відомстві зазначили, що відповідно до закону «Про захист прав споживачів» пасажири громадського транспорту, які оплатили проїзд, мають такі права:

Які права мають пасажири автотранспорту

Відповідно до Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, затверджених постановою Кабміну № 176, пасажири мають право:

Читайте також: Влітку проїзд для учнів у Києві стане платним

Що робити, коли порушують права пасажирів у громадському транспорті

У відомстві підкреслили, що держконтроль за дотриманням вимог, передбачених зазначеними правилами, покладається на Державну службу України з безпеки на транспорті, Національну поліцію України та Держпродспоживслужбу.

Споживач, який має претензії та скарги стосовно якості транспортних послуг та відмови суб’єкта господарювання задовольнити висунуті ним вимоги відповідно до чинного законодавства, має право звернутися із заявою до територіального органу Держпродспоживслужби, до Державної служби України з безпеки на транспорті або до Національної поліції України.

«Також споживачі можуть захистити свої права в судовому порядку у відповідності до ст. 22 Закону України «Про захист прав споживачів», – резюмували фахівці.

Раніше ми писали, чи забезпечені права споживача на безпеку продукції в умовах стихійної торгівлі.