У зв'язку із кризою в українському суспільстві зросте роль корпоративної соціальної відповідальності та її складових, прогнозують експерти Центру розвитку КСВ, посилаючись на результати проведеного наприкінці 2008 року опитування представників 20 провідних компаній України.
«Населення краще усвідомлюватиме значення колективних договорів, трудових контрактів, навчання співробітників, додаткових бонусів на роботі», — відзначає експерт Центру розвитку КСО Марина Саприкіна.
Крім того, за її словами, посилиться роль ЗМІ у донесенні до бізнесу інформації про те, чого чекає суспільство, а також у формуванні позитивних новин.
Зросте також, на її думку, і кількість партнерських проектів.
«Через неспроможність, у тому числі й фінансову, підтримати проект, компанії перейдуть на розвиток міжсекторного партнерства та об’єднання ресурсів з іншими організаціями для посилення ефекту», — пояснює експерт.
Докладніше читайте у статті Марини Саприкіної «Корпоративна соціальна відповідальність-2009: шукаємо лідера…» у свіжому номері «ДТ».