Враховуючи, що сфера продажів сьогодні майже повністю перемістилася у глобальну мережу, багато компаній і приватних осіб прагнуть відкрити власний інтернет-магазин. Однак більшість із них не має уявлення, як це правильно зробити, і припускається безлічі типових помилок. Наприклад, використовує всі доступні інструменти (корисні й зайві), замовляє контекстну рекламу в одному місці, а SEO – в іншому, не маючи чіткого плану подальшого розвитку. Очевидно, що такий підхід загрожує серйозними витратами, а згодом і збитками самої компанії. Набагато розумніше звернутися у інтернет маркетингове агентство, де завдяки системному підходу потрібний результат буде досягнуто у найкоротші терміни.
Планування
Перш ніж розпочати основну роботу, необхідно провести всебічний аналіз. У цьому випадку фахівці агентства:
- Вивчать галузь і потенційних конкурентів. Важливо визначити їхні слабкі сторони й стратегії, щоб вигідно вирізнятися на їхньому тлі.
- Проведуть поточний аудит. Потрібно не лише дослідити діяльність компанії та її клієнтську базу, а й оцінити наявні канали залучення трафіку.
- Сформують докладні профілі клієнтів. Ділити людей за статтю чи віком уже неактуально й неефективно. Експерти агентства виокремлять кілька груп, кожна з яких матиме свої потреби та географію.
Зрештою, будуть поставлені конкретні й реальні цілі, а також визначені терміни їх досягнення. Після цього можна переходити до інтеграції маркетингових інструментів.
Інтеграція
На цьому етапі формуються рекламні кампанії на найпопулярніших майданчиках. Оптимізується і сайт, на якому розміщується відповідний контент, відгуки та огляди. Це дозволяє інтернет-магазину бути конкурентоспроможним і виглядати привабливо для клієнтів. Великий обсяг роботи проводиться і в соціальних мережах. Залучальні пости, згадки бренду у відомих людей, ненав’язлива реклама – усе це підвищує довіру та стимулює здійснення покупки.
Довірити розробку стратегії інтернет-магазину перевіреній компанії – це розумне та ефективне рішення, яке одразу почне приносити результат. Тільки таким чином можна опинитися на крок попереду конкурентів і стати фаворитом серед покупців.
