UA / RU
Підтримати ZN.ua

Стратегії інтернет-маркетингу для eCommerce з ITForce: від планування до результату

Враховуючи, що сфера продажів сьогодні майже повністю перемістилася у глобальну мережу, багато компаній і приватних осіб прагнуть відкрити власний інтернет-магазин. Однак більшість із них не має уявлення, як це правильно зробити, і припускається безлічі типових помилок. Наприклад, використовує всі доступні інструменти (корисні й зайві), замовляє контекстну рекламу в одному місці, а SEO – в іншому, не маючи чіткого плану подальшого розвитку. Очевидно, що такий підхід загрожує серйозними витратами, а згодом і збитками самої компанії. Набагато розумніше звернутися у інтернет маркетингове агентство, де завдяки системному підходу потрібний результат буде досягнуто у найкоротші терміни.

Планування


Перш ніж розпочати основну роботу, необхідно провести всебічний аналіз. У цьому випадку фахівці агентства:

Зрештою, будуть поставлені конкретні й реальні цілі, а також визначені терміни їх досягнення. Після цього можна переходити до інтеграції маркетингових інструментів.

Інтеграція


На цьому етапі формуються рекламні кампанії на найпопулярніших майданчиках. Оптимізується і сайт, на якому розміщується відповідний контент, відгуки та огляди. Це дозволяє інтернет-магазину бути конкурентоспроможним і виглядати привабливо для клієнтів. Великий обсяг роботи проводиться і в соціальних мережах. Залучальні пости, згадки бренду у відомих людей, ненав’язлива реклама – усе це підвищує довіру та стимулює здійснення покупки.

Довірити розробку стратегії інтернет-магазину перевіреній компанії – це розумне та ефективне рішення, яке одразу почне приносити результат. Тільки таким чином можна опинитися на крок попереду конкурентів і стати фаворитом серед покупців.