UA / RU
Підтримати ZN.ua

STORGOM.UA — 14 років на ринку, що змінилося у покупках людей

Від звичних дрилів і болгарок до інноваційних акумуляторних систем та смарт-техніки — саме такі разючі зміни відбулися на ринку техніки за останнє десятиліття. Свідком розвитку вподобань українців і активним учасником цих трансформацій став і популярний магазин Storgom.ua.

У цій статті ми підбиваємо підсумки — що зроблено Storgom.ua за 10 років на ринку, що купували українці десять років тому, що вибирають сьогодні, і які тренди формують майбутнє ринку.

Storgom.ua: історія, розвиток, популярність

Магазин Storgom.ua завив про себе вперше у 2011 році, коли попит на якісні інструменти для дому, майстерні, будівництва та саду активно зростав.

На початку своєї діяльності Storgom пропонував переважно електроінструменти, ручний інструмент для домашніх майстрів. Згодом, вивчаючи запити і потреби клієнтів, інтернет-магазин інструментів суттєво розширив напрямки і сфери. Додались товари професійні, преміум-якості, призначені для будівельників, майстрів, автосервісів. Зараз ми маємо в асортименті широкий спектр садової техніки, генераторів, електроінструментів, систем зберігання енергії та smart-рішень.

Якість обслуговування вдосконалена до:

В результаті постійної праці і розвитку, сьогодні ми відомі не просто як український інтернет-магазин, а як надійний провідник у сфері інструменту та техніки. Великий вибір товарів - від побутового до професійного рівня зацікавлює щороку біля ста тисяч клієнтів. Партнерство з такими провідними брендами як японська Makita, німецькі Bosch та Einhell, американський DeWALT, популярними Vitals, EcoFlow дозволяє нам постійно оновлювати асортимент, орієнтуючись на потреби українців.

Як змінювалися вподобання українців

Більш, ніж десятилітня історія Storgom.ua дозволяє нам зробити реальний аналітичний огляд того, як змінювалися вподобання українців у сфері інструментів та техніки протягом останніх років.

1. Основна тенденція, яка одразу впадає у вічі - як змінився попит на акумуляторні інструменти. Українці дуже добре відреагували на світові тренди - бурхливий розвиток акумуляторної техніки. Все більше клієнтів віддають перевагу обладнанню, яке має свою АКБ, є автономним і незалежним. Найвища популярність у акумуляторних шурупокрутів, гайкокрутів, пилок від таких брендів: Makita, DeWALT, Bosch, AEG, Vitals. Їх обирають замість бензинових і мережевих аналогів, керуючись такими причинами:

2. Еволюція техніки для дому і саду (розвиток ідей smart home). Зацікавлення клієнтів нині спрямовано на «розумну» та автономну техніку для дому і саду. Звичними стали роботизовані моделі, які раніше були «диковинкою» (роботи-пилососи та мийники вікон, роботи-газонокосарки і пилососи). Вони активно замінюють класичні електричні та бензинові моделі. У тренді також і акумуляторна садова техніка - садові ножиці, тримери, газонокосарки. Покупцями сьогодні керує бажання економити час і зусилля.

3. Перехід до енергоефективної техніки. Енергокриза, яка накрила Україну внаслідок ворожих обстрілів, спричинила зміщення фокусу уваги покупців. В пріоритети вийшли: автономність, безпека і зниження витрат на електроенергію. Великий стрибок продаж відбувся серед наступних товарів:

Український покупець: зміна моделей поведінки

Якщо десять років тому українець ішов у звичний магазин і «мацав» техніку, яку збирався купити, то нині ми маємо переважно онлайн-продажі. Що спричинило подібні явища? Перш за все - пандемія COVID-19. На її початку статистика покупок в онлайн-магазинах зробила різкий стрибок угору, виросла довіра клієнтів до маркетплейсів. Тут покупець має можливість робити вибір не лише за функціоналом, а й на основі відгуків та відеооглядів.

Наслідками таких змін у моделі поведінки українського покупця стало посилення конкуренції між виробниками. З’явились нові популярні товари не лише від знайомих нам виробників (Bosch, Makita, DeWALT, Vitals, YATO), а й від китайських брендів з хорошим співвідношенням ціни/якості (Ving, Stark, Forte), а також українських.

Купівля інструменту для побутових потреб займає нині менший сектор, зате зростає попит з боку малого бізнесу, майстрів-професіоналів, волонтерів. Споживач став вимогливішим і розумнішим: він вибирає витривалі і професійні інструменти, з наявністю хорошого сервісу та запчастин.