UA / RU
Підтримати ZN.ua

Скористатись послугами сервісного центру "Samsung Electronics Україна" тепер простіше завдяки функціонуванню "Pick-Up сервісу"

Компанія Samsung стає ближчою та доступнішою для клієнтів.

З 30 січня 2017 року скористатись перевагами офіційного сервісного центру компанії "Samsung Electronics Україна" стало простіше та зручніше. На території всієї* України тепер доступна послуга "Pick-Up сервіс".

Нововведення є можливим завдяки співпраці компаній "Samsung Electronics Україна" і "Нова пошта". Користувачі відтепер можуть замовити доставку свого девайсу з відділення, дому або офісу до сервісного центру та назад. І все це цілком безкоштовно. Пропозиція діє для телефонів, смартфонів та планшетів та інших портативних пристроїв.

"Ми дуже раді можливості запустити "Pick-Up сервіс" на території всієї України, ‒ відмітив Олексій Роман, керівник сервісного департаменту "Samsung Electronics Україна". ‒ Послуга працювала в пробному режимі всього протягом декількох місяців, однак відгуки користувачів про неї вже підтверджують зручність та унікальність даного сервісу. Компанія й надалі продовжуватиме докладати максимум зусиль для того, щоб радувати користувачів подібними нововведеннями і якісним обслуговуванням".

"Тепер сервіс у відділеннях "Нова пошта" надає нові переваги по всій Україні. Якщо раніше у нас можливим було отримати або відправити посилку, замовити кур'єрське обслуговування та зробити грошовий переказ, то зараз ми беремо на себе доставку та ремонт пристроїв Samsung ‒ незалежно від того, чи це смартфон, планшет або смарт-годинник. Цим ми пропонуємо клієнту більше, аніж він звик отримувати у відділеннях "Нова пошта", тому що бачимо клієнтський сервіс саме в додаткових можливостях", - каже Максим Рабинович, директор по розвитку "Нова пошта".

Для того, щоб скористатись новим сервісом, необхідно відвідати найближче відділення "Нова пошта" або подзвонити на гарячу лінію "Samsung Electronics Україна" за номером 0 800 502 000 для того, щоб викликати кур'єра.

Доставка пристроїв Samsung із відділення "Нова пошта" до сервісного центру і назад є безкоштовною. Скористатись послугою можна як для гарантійних, так і для негарантійних випадків. При цьому в негарантійних випадках спеціалісти сервісного центру почнуть ремонт виключно після того, як ціна послуги буде узгоджена з клієнтом. В результаті працівник сервісного центру вдруге зв'яжеться з клієнтом для того, щоб уточнити деталі зворотної доставки і виконати її у зручний для клієнта час. Повний цикл послуги займає в середньому три дні.

Сервісна мережа компанії "Samsung Electronics Україна" налічує 115 авторизованих сервісних центрів та є найширшою сервісною сіткою в країні. Якість не поступається кількості. Професійні консультації, ремонтні послуги, а також послуги віддаленого налаштування пристроїв здійснюються на високому рівні. Доказом професіоналізму команди "Samsung Electronics Україна" є високе звання "Сервіс побутової техніки року", яке вже декілька років поспіль присуджується компанії в рамках Міжнародного фестивалю-конкурсу торговельних марок "Вибір року". Висока якість і увага до споживачів дозволили заслужити не лише абсолютну довіру клієнтів, але і престижний статус "Сервіс року".

*Детальніше про послугу – на сайті samsung.com, послуга не доступна на території проведення АТО та Автономній республіці Крим.